Killzone 2 (PS3)
1 sayfadaki 1 sayfası
Killzone 2 (PS3)
Killzone 2 (PS3) İlk olarak E3 2005’te gösterilen videosuyla
adından uzunca süre söz ettirmeyi başarmıştı Killzone 2. İlk oyunun
muhteşem atmosferi ve kaliteli yapısından sonra yeni oyunun da PS3 için
hazırlanıyor olması, onu konsolun en güçlü FPS’lerinden biri yapıyor
doğal olarak. Gösterilen videonun oyun içi olmadığı anlaşılınca, büyük
bir hayal kırıklığının yanında Sony’in de zor durumda kaldığı aşikar.
E3 2007’de, ilk yayımlanan videonun bir benzeri tekrar yayımlandı, ama
bu sefer ki video tamamen oyun içi görüntülerden oluşuyordu. Gördüğümüz
kadarıyla kasvetli mekanlar ve kesintisiz aksiyon tekrar geri dönüyor.
Killzone 2, hem dünyanızı hem de LCD ekranınızı karartacak.
İki yıl sonra
İlk oyunun aksine Killzone 2, Helghan gezegeninde geçiyor ve büyük bir
işgal ile olaylar başlıyor. Bunu bir başlangıç olarak görebiliriz.
Saldırının bir de sebebi var; İmparatoru yakalamak ve kontrolü ele
geçirmek. Tabii ki bu o kadar kolay olmayacak ve işte asıl oyunumuz
tamamen başlamış olacak. Killzone 2’de özel ekibe bağlı bir asker olan
Sev ile operasyona dahil olacağız. Yeni karakterlerin yanında, eski
oyunlardan tanıdığımız dostlarımız tekrar yardımımıza koşuyor. Örneğin,
ekibimizin komutasını elinde bulunduran asker, Rico Velsaquez ve diğer
karakterler Lugar ve Evelyn. Ekipte bulunan tüm karakterler birbirinden
farklı ve doğal olarak özellikleri de öyle ve yine herkesin silahları
da farklı. Böylece farklı silahlar, farklı tepkiler oluşturacak.
İlk oyunda olan birden farklı karakterle oynanışa dahil olabilmek, yeni
oyunda bulunmayacak. Sadece tek bir karakteri yönetebileceğiz ve bu
sırada ekibimiz de bize daha önce olmadığı kadar çok yardım edecek.
Öncekilerden farklı bir dünyada geçeceği için daha önce görmediğimiz
düşmanlarla da karşılaşacağız. Tabii ki tek düşmanımız canlılar değil,
doğa da olacak. Değişken hava şartlarına ve gezegenin doğal yapısına
ayak uydurmak gerekecek. Çünkü bu da savaşın gidişatında rol oynayacak.
Ayrıca ilk oyunda düşünülen, ama ikinci oyunda olması muhtemel
Mini-Boss’larla da karşılaşacağız. Öldürmek için farklı taktikler ve
yönler belirlemek tamamen bize bağlı. Çizgisellik olabildiğince az
olacak ve ister çevresel tehlikelerle, istersek de silahımızın
etkisiyle sonuca gidebileceğiz.
Aklın zararları
İlk Killzone’de her ne kadar yüksek tansiyonda çatışmalar olsa da,
fiziklerin eksikliği ve yapay zekadaki bazı sorunlar, o yıllara göre
göze fazla batmasa da artık yeni oyunla daha gelişmiş detaylarla
donatılmakta olan bir Killzone var karşımızda. Çatışma sırasındaki
sonuçlar gerçek zamanlı olarak hem çevre de hem de karakterlerin
üzerinde görülecek. Mermi ve patlamaların şiddetine göre çevre deforme
olabilecek. Burada fizikler giriyor devreye. Deforme olan yapılar
sonucu, askerler ve tabii ki kendi takımımız buna göre ayak uyduracak.
Tehlikenin boyutuna göre yer değiştirecek veya kaçacaklar. Bazen büyük
patlamalar sonucu mecburen de olsa ani kararlar vermemiz gerekebilecek.
İlk olarak E3 2005’te gösterilen videosuyla adından uzunca süre söz
ettirmeyi başarmıştı Killzone 2. İlk oyunun muhteşem atmosferi ve
kaliteli yapısından sonra yeni oyunun da PS3 için hazırlanıyor olması,
onu konsolun en güçlü FPS’lerinden biri yapıyor doğal olarak.
Gösterilen videonun oyun içi olmadığı anlaşılınca, büyük bir hayal
kırıklığının yanında Sony’in de zor durumda kaldığı aşikar. E3 2007’de,
ilk yayımlanan videonun bir benzeri tekrar yayımlandı, ama bu sefer ki
video tamamen oyun içi görüntülerden oluşuyordu. Gördüğümüz kadarıyla
kasvetli mekanlar ve kesintisiz aksiyon tekrar geri dönüyor. Killzone
2, hem dünyanızı hem de LCD ekranınızı karartacak.
İki yıl sonra
İlk oyunun aksine Killzone 2, Helghan gezegeninde geçiyor ve büyük bir
işgal ile olaylar başlıyor. Bunu bir başlangıç olarak görebiliriz.
Saldırının bir de sebebi var; İmparatoru yakalamak ve kontrolü ele
geçirmek. Tabii ki bu o kadar kolay olmayacak ve işte asıl oyunumuz
tamamen başlamış olacak. Killzone 2’de özel ekibe bağlı bir asker olan
Sev ile operasyona dahil olacağız. Yeni karakterlerin yanında, eski
oyunlardan tanıdığımız dostlarımız tekrar yardımımıza koşuyor. Örneğin,
ekibimizin komutasını elinde bulunduran asker, Rico Velsaquez ve diğer
karakterler Lugar ve Evelyn. Ekipte bulunan tüm karakterler birbirinden
farklı ve doğal olarak özellikleri de öyle ve yine herkesin silahları
da farklı. Böylece farklı silahlar, farklı tepkiler oluşturacak.
İlk oyunda olan birden farklı karakterle oynanışa dahil olabilmek, yeni
oyunda bulunmayacak. Sadece tek bir karakteri yönetebileceğiz ve bu
sırada ekibimiz de bize daha önce olmadığı kadar çok yardım edecek.
Öncekilerden farklı bir dünyada geçeceği için daha önce görmediğimiz
düşmanlarla da karşılaşacağız. Tabii ki tek düşmanımız canlılar değil,
doğa da olacak. Değişken hava şartlarına ve gezegenin doğal yapısına
ayak uydurmak gerekecek. Çünkü bu da savaşın gidişatında rol oynayacak.
Ayrıca ilk oyunda düşünülen, ama ikinci oyunda olması muhtemel
Mini-Boss’larla da karşılaşacağız. Öldürmek için farklı taktikler ve
yönler belirlemek tamamen bize bağlı. Çizgisellik olabildiğince az
olacak ve ister çevresel tehlikelerle, istersek de silahımızın
etkisiyle sonuca gidebileceğiz.
Aklın zararları
İlk Killzone’de her ne kadar yüksek tansiyonda çatışmalar olsa da,
fiziklerin eksikliği ve yapay zekadaki bazı sorunlar, o yıllara göre
göze fazla batmasa da artık yeni oyunla daha gelişmiş detaylarla
donatılmakta olan bir Killzone var karşımızda. Çatışma sırasındaki
sonuçlar gerçek zamanlı olarak hem çevre de hem de karakterlerin
üzerinde görülecek. Mermi ve patlamaların şiddetine göre çevre deforme
olabilecek. Burada fizikler giriyor devreye. Deforme olan yapılar
sonucu, askerler ve tabii ki kendi takımımız buna göre ayak uyduracak.
Tehlikenin boyutuna göre yer değiştirecek veya kaçacaklar. Bazen büyük
patlamalar sonucu mecburen de olsa ani kararlar vermemiz gerekebilecek.
adından uzunca süre söz ettirmeyi başarmıştı Killzone 2. İlk oyunun
muhteşem atmosferi ve kaliteli yapısından sonra yeni oyunun da PS3 için
hazırlanıyor olması, onu konsolun en güçlü FPS’lerinden biri yapıyor
doğal olarak. Gösterilen videonun oyun içi olmadığı anlaşılınca, büyük
bir hayal kırıklığının yanında Sony’in de zor durumda kaldığı aşikar.
E3 2007’de, ilk yayımlanan videonun bir benzeri tekrar yayımlandı, ama
bu sefer ki video tamamen oyun içi görüntülerden oluşuyordu. Gördüğümüz
kadarıyla kasvetli mekanlar ve kesintisiz aksiyon tekrar geri dönüyor.
Killzone 2, hem dünyanızı hem de LCD ekranınızı karartacak.
İki yıl sonra
İlk oyunun aksine Killzone 2, Helghan gezegeninde geçiyor ve büyük bir
işgal ile olaylar başlıyor. Bunu bir başlangıç olarak görebiliriz.
Saldırının bir de sebebi var; İmparatoru yakalamak ve kontrolü ele
geçirmek. Tabii ki bu o kadar kolay olmayacak ve işte asıl oyunumuz
tamamen başlamış olacak. Killzone 2’de özel ekibe bağlı bir asker olan
Sev ile operasyona dahil olacağız. Yeni karakterlerin yanında, eski
oyunlardan tanıdığımız dostlarımız tekrar yardımımıza koşuyor. Örneğin,
ekibimizin komutasını elinde bulunduran asker, Rico Velsaquez ve diğer
karakterler Lugar ve Evelyn. Ekipte bulunan tüm karakterler birbirinden
farklı ve doğal olarak özellikleri de öyle ve yine herkesin silahları
da farklı. Böylece farklı silahlar, farklı tepkiler oluşturacak.
İlk oyunda olan birden farklı karakterle oynanışa dahil olabilmek, yeni
oyunda bulunmayacak. Sadece tek bir karakteri yönetebileceğiz ve bu
sırada ekibimiz de bize daha önce olmadığı kadar çok yardım edecek.
Öncekilerden farklı bir dünyada geçeceği için daha önce görmediğimiz
düşmanlarla da karşılaşacağız. Tabii ki tek düşmanımız canlılar değil,
doğa da olacak. Değişken hava şartlarına ve gezegenin doğal yapısına
ayak uydurmak gerekecek. Çünkü bu da savaşın gidişatında rol oynayacak.
Ayrıca ilk oyunda düşünülen, ama ikinci oyunda olması muhtemel
Mini-Boss’larla da karşılaşacağız. Öldürmek için farklı taktikler ve
yönler belirlemek tamamen bize bağlı. Çizgisellik olabildiğince az
olacak ve ister çevresel tehlikelerle, istersek de silahımızın
etkisiyle sonuca gidebileceğiz.
Aklın zararları
İlk Killzone’de her ne kadar yüksek tansiyonda çatışmalar olsa da,
fiziklerin eksikliği ve yapay zekadaki bazı sorunlar, o yıllara göre
göze fazla batmasa da artık yeni oyunla daha gelişmiş detaylarla
donatılmakta olan bir Killzone var karşımızda. Çatışma sırasındaki
sonuçlar gerçek zamanlı olarak hem çevre de hem de karakterlerin
üzerinde görülecek. Mermi ve patlamaların şiddetine göre çevre deforme
olabilecek. Burada fizikler giriyor devreye. Deforme olan yapılar
sonucu, askerler ve tabii ki kendi takımımız buna göre ayak uyduracak.
Tehlikenin boyutuna göre yer değiştirecek veya kaçacaklar. Bazen büyük
patlamalar sonucu mecburen de olsa ani kararlar vermemiz gerekebilecek.
İlk olarak E3 2005’te gösterilen videosuyla adından uzunca süre söz
ettirmeyi başarmıştı Killzone 2. İlk oyunun muhteşem atmosferi ve
kaliteli yapısından sonra yeni oyunun da PS3 için hazırlanıyor olması,
onu konsolun en güçlü FPS’lerinden biri yapıyor doğal olarak.
Gösterilen videonun oyun içi olmadığı anlaşılınca, büyük bir hayal
kırıklığının yanında Sony’in de zor durumda kaldığı aşikar. E3 2007’de,
ilk yayımlanan videonun bir benzeri tekrar yayımlandı, ama bu sefer ki
video tamamen oyun içi görüntülerden oluşuyordu. Gördüğümüz kadarıyla
kasvetli mekanlar ve kesintisiz aksiyon tekrar geri dönüyor. Killzone
2, hem dünyanızı hem de LCD ekranınızı karartacak.
İki yıl sonra
İlk oyunun aksine Killzone 2, Helghan gezegeninde geçiyor ve büyük bir
işgal ile olaylar başlıyor. Bunu bir başlangıç olarak görebiliriz.
Saldırının bir de sebebi var; İmparatoru yakalamak ve kontrolü ele
geçirmek. Tabii ki bu o kadar kolay olmayacak ve işte asıl oyunumuz
tamamen başlamış olacak. Killzone 2’de özel ekibe bağlı bir asker olan
Sev ile operasyona dahil olacağız. Yeni karakterlerin yanında, eski
oyunlardan tanıdığımız dostlarımız tekrar yardımımıza koşuyor. Örneğin,
ekibimizin komutasını elinde bulunduran asker, Rico Velsaquez ve diğer
karakterler Lugar ve Evelyn. Ekipte bulunan tüm karakterler birbirinden
farklı ve doğal olarak özellikleri de öyle ve yine herkesin silahları
da farklı. Böylece farklı silahlar, farklı tepkiler oluşturacak.
İlk oyunda olan birden farklı karakterle oynanışa dahil olabilmek, yeni
oyunda bulunmayacak. Sadece tek bir karakteri yönetebileceğiz ve bu
sırada ekibimiz de bize daha önce olmadığı kadar çok yardım edecek.
Öncekilerden farklı bir dünyada geçeceği için daha önce görmediğimiz
düşmanlarla da karşılaşacağız. Tabii ki tek düşmanımız canlılar değil,
doğa da olacak. Değişken hava şartlarına ve gezegenin doğal yapısına
ayak uydurmak gerekecek. Çünkü bu da savaşın gidişatında rol oynayacak.
Ayrıca ilk oyunda düşünülen, ama ikinci oyunda olması muhtemel
Mini-Boss’larla da karşılaşacağız. Öldürmek için farklı taktikler ve
yönler belirlemek tamamen bize bağlı. Çizgisellik olabildiğince az
olacak ve ister çevresel tehlikelerle, istersek de silahımızın
etkisiyle sonuca gidebileceğiz.
Aklın zararları
İlk Killzone’de her ne kadar yüksek tansiyonda çatışmalar olsa da,
fiziklerin eksikliği ve yapay zekadaki bazı sorunlar, o yıllara göre
göze fazla batmasa da artık yeni oyunla daha gelişmiş detaylarla
donatılmakta olan bir Killzone var karşımızda. Çatışma sırasındaki
sonuçlar gerçek zamanlı olarak hem çevre de hem de karakterlerin
üzerinde görülecek. Mermi ve patlamaların şiddetine göre çevre deforme
olabilecek. Burada fizikler giriyor devreye. Deforme olan yapılar
sonucu, askerler ve tabii ki kendi takımımız buna göre ayak uyduracak.
Tehlikenin boyutuna göre yer değiştirecek veya kaçacaklar. Bazen büyük
patlamalar sonucu mecburen de olsa ani kararlar vermemiz gerekebilecek.
sezo- Profesyonel
-
Mesaj Sayısı : 1980
Nerden : KOCAELİ
İş/Hobiler : ithalat -ihracat (sporcu )
Lakap : sezo
Ruh Hali :
Rep : 1199
Kayıt tarihi : 23/02/08
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz