Sİlahinin Mermİlerİ Çok Fazla İlerİ Gİtmİyorsa İÇerİ...
1 sayfadaki 1 sayfası
Sİlahinin Mermİlerİ Çok Fazla İlerİ Gİtmİyorsa İÇerİ...
Şimdi arkadaşlar ilk baş,fpp creatörü kurduğumuz klasöre geliyoruz.
(C:\program files\The game creatör\fps creatör)tam aklıma gelmiyor ama böyleydi.
Fps creatör adlı klasöre tıklıyoruz.Sonra Files'ten sonra Game core'ye
basıyoruz.Orada Guns var(silahlar) tıklıyoruz.Ve orada mermisi çok
fazla ileri gitmeyen,menzili az olan silahımızı seçiyoruz ve tıklıyoruz
Wink .Mesela ''Model pack 9----M4A1''in mermisin menzili çok fazla
yok.Mermisi çok fazla ileri gitmiyor.M4a1'e örnek olarak
basıyoruz.Gunspec adlı metin dosyasına basıyoruz.Karşımıza kod değilmiş
gibide sanki rastgele yazılmış yazılar geliyor.Ama orada silahımızın
kodları görevleri,işlevleri yazıyor.SİZE ANLAMANIZ İÇİN VERİYORUM....
;M4A1 weapon spec
;Mesh, Textures and Animation by Jake Cotton aka EAI (Errant AI) (c)2007
;errant_ai@yahoo.com
;GUN Model File Requirements
;GUN Settings
MUZZLECOLORR = 252
MUZZLECOLORG = 150
MUZZLECOLORB = 54
muzzleflash = 1
muzzlesize = 35
brass = 4
smoke = 4
second = 0
damage = 25
damagetype = 1
scorchtype = 1
reloadqty = 15
iterate = 1
accuracy = 6
;zoommode = 1
===========İŞTE BURAYI BULUYORUZ.SİZDE YOKSA GUN VİSUALS'IN HEMEN ÜSTÜNE GELİYORUZ. Cool
;GUN Visuals
textured =
;effect = effectbank\fastbone\fastbone.fx
effect = effectbank\BumpCubeReflectAlpha\BumpCubeReflectAlp ha.fx
transparency = 1
;zoomscope = scope1.tga
weapontype = 3
;GUN Sounds
sound1 = fire.wav
sound2 = reload.wav
sound3 = dryfire.wav
sound4 = retrieve.wav
sound5 = putaway.wav
;sound6 = cock.wav
fireloop = 4000
;HUD muzzleflash position
horiz = 4.5
vert = -.7
forward = 10.5
alignx = 2.5
aligny = -1.75
alignz = 26
;HUD animation frames list
keyframe ratio = 1
select = 1,20
Idle = 20,50
Move = 50,79
Start fire = 81,82
automatic fire = 83,30
end fire = 90,95
reload = 96,179
;cock = 126,188
putaway = 179,190
;HUD sound frames list
soundframes = 4
sframe0 = 82,1
sframe1 = 100,2
sframe2 = 108,5
sframe3 = 1,4
===========İŞTE BURAYI BULUYORUZ.SİZDE YOKSA GUN VİSUALS'IN HEMEN ÜSTÜNE GELİYORUZ. Coolyazının karşısına
range = 7000 yazıyoruz.Aynen aşagıdaki gibi olacak:
;M4A1 weapon spec
;Mesh, Textures and Animation by Jake Cotton aka EAI (Errant AI) (c)2007
;errant_ai@yahoo.com
;GUN Model File Requirements
;GUN Settings
MUZZLECOLORR = 252
MUZZLECOLORG = 150
MUZZLECOLORB = 54
muzzleflash = 1
muzzlesize = 35
brass = 4
smoke = 4
second = 0
damage = 25
damagetype = 1
scorchtype = 1
reloadqty = 15
iterate = 1
accuracy = 6
;zoommode = 1
range = 7000
;GUN Visuals
textured =
;effect = effectbank\fastbone\fastbone.fx
effect = effectbank\BumpCubeReflectAlpha\BumpCubeReflectAlp ha.fx
transparency = 1
;zoomscope = scope1.tga
weapontype = 3
;GUN Sounds
sound1 = fire.wav
sound2 = reload.wav
sound3 = dryfire.wav
sound4 = retrieve.wav
sound5 = putaway.wav
;sound6 = cock.wav
fireloop = 4000
;HUD muzzleflash position
horiz = 4.5
vert = -.7
forward = 10.5
alignx = 2.5
aligny = -1.75
alignz = 26
;HUD animation frames list
keyframe ratio = 1
select = 1,20
Idle = 20,50
Move = 50,79
Start fire = 81,82
automatic fire = 83,30
end fire = 90,95
reload = 96,179
;cock = 126,188
putaway = 179,190
;HUD sound frames list
soundframes = 4
sframe0 = 82,1
sframe1 = 100,2
sframe2 = 108,5
sframe3 = 1,4
range =7000,,veya 2000-3000 olabilir.size bağlı Kiss Cool
HERŞEYİ AÇIK AÇIK ANLATTIM.HADİ KOLAY GELSİN..... Wink
YORUMUNUZU EKSİK ETMEYİN LÜTFEN....BU ARDA BEN ''gokmen123''yasaklandım,gokmen12 olarak giriş yaptım Cheesy
(C:\program files\The game creatör\fps creatör)tam aklıma gelmiyor ama böyleydi.
Fps creatör adlı klasöre tıklıyoruz.Sonra Files'ten sonra Game core'ye
basıyoruz.Orada Guns var(silahlar) tıklıyoruz.Ve orada mermisi çok
fazla ileri gitmeyen,menzili az olan silahımızı seçiyoruz ve tıklıyoruz
Wink .Mesela ''Model pack 9----M4A1''in mermisin menzili çok fazla
yok.Mermisi çok fazla ileri gitmiyor.M4a1'e örnek olarak
basıyoruz.Gunspec adlı metin dosyasına basıyoruz.Karşımıza kod değilmiş
gibide sanki rastgele yazılmış yazılar geliyor.Ama orada silahımızın
kodları görevleri,işlevleri yazıyor.SİZE ANLAMANIZ İÇİN VERİYORUM....
;M4A1 weapon spec
;Mesh, Textures and Animation by Jake Cotton aka EAI (Errant AI) (c)2007
;errant_ai@yahoo.com
;GUN Model File Requirements
;GUN Settings
MUZZLECOLORR = 252
MUZZLECOLORG = 150
MUZZLECOLORB = 54
muzzleflash = 1
muzzlesize = 35
brass = 4
smoke = 4
second = 0
damage = 25
damagetype = 1
scorchtype = 1
reloadqty = 15
iterate = 1
accuracy = 6
;zoommode = 1
===========İŞTE BURAYI BULUYORUZ.SİZDE YOKSA GUN VİSUALS'IN HEMEN ÜSTÜNE GELİYORUZ. Cool
;GUN Visuals
textured =
;effect = effectbank\fastbone\fastbone.fx
effect = effectbank\BumpCubeReflectAlpha\BumpCubeReflectAlp ha.fx
transparency = 1
;zoomscope = scope1.tga
weapontype = 3
;GUN Sounds
sound1 = fire.wav
sound2 = reload.wav
sound3 = dryfire.wav
sound4 = retrieve.wav
sound5 = putaway.wav
;sound6 = cock.wav
fireloop = 4000
;HUD muzzleflash position
horiz = 4.5
vert = -.7
forward = 10.5
alignx = 2.5
aligny = -1.75
alignz = 26
;HUD animation frames list
keyframe ratio = 1
select = 1,20
Idle = 20,50
Move = 50,79
Start fire = 81,82
automatic fire = 83,30
end fire = 90,95
reload = 96,179
;cock = 126,188
putaway = 179,190
;HUD sound frames list
soundframes = 4
sframe0 = 82,1
sframe1 = 100,2
sframe2 = 108,5
sframe3 = 1,4
===========İŞTE BURAYI BULUYORUZ.SİZDE YOKSA GUN VİSUALS'IN HEMEN ÜSTÜNE GELİYORUZ. Coolyazının karşısına
range = 7000 yazıyoruz.Aynen aşagıdaki gibi olacak:
;M4A1 weapon spec
;Mesh, Textures and Animation by Jake Cotton aka EAI (Errant AI) (c)2007
;errant_ai@yahoo.com
;GUN Model File Requirements
;GUN Settings
MUZZLECOLORR = 252
MUZZLECOLORG = 150
MUZZLECOLORB = 54
muzzleflash = 1
muzzlesize = 35
brass = 4
smoke = 4
second = 0
damage = 25
damagetype = 1
scorchtype = 1
reloadqty = 15
iterate = 1
accuracy = 6
;zoommode = 1
range = 7000
;GUN Visuals
textured =
;effect = effectbank\fastbone\fastbone.fx
effect = effectbank\BumpCubeReflectAlpha\BumpCubeReflectAlp ha.fx
transparency = 1
;zoomscope = scope1.tga
weapontype = 3
;GUN Sounds
sound1 = fire.wav
sound2 = reload.wav
sound3 = dryfire.wav
sound4 = retrieve.wav
sound5 = putaway.wav
;sound6 = cock.wav
fireloop = 4000
;HUD muzzleflash position
horiz = 4.5
vert = -.7
forward = 10.5
alignx = 2.5
aligny = -1.75
alignz = 26
;HUD animation frames list
keyframe ratio = 1
select = 1,20
Idle = 20,50
Move = 50,79
Start fire = 81,82
automatic fire = 83,30
end fire = 90,95
reload = 96,179
;cock = 126,188
putaway = 179,190
;HUD sound frames list
soundframes = 4
sframe0 = 82,1
sframe1 = 100,2
sframe2 = 108,5
sframe3 = 1,4
range =7000,,veya 2000-3000 olabilir.size bağlı Kiss Cool
HERŞEYİ AÇIK AÇIK ANLATTIM.HADİ KOLAY GELSİN..... Wink
YORUMUNUZU EKSİK ETMEYİN LÜTFEN....BU ARDA BEN ''gokmen123''yasaklandım,gokmen12 olarak giriş yaptım Cheesy
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz