football manager 08 sınırsız para hilesi(çalışıyor)
1 sayfadaki 1 sayfası
football manager 08 sınırsız para hilesi(çalışıyor)
1.Para hilesi
ilk önce EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\user\objects bölümünde car.txt dosyasini acin oradan herhangi bir arabanin fiyatini 120.000.000.000 olarak degisstirin dosyayi kayydedin oyunu acin ve kariyer bölümüne gidin fiyatini degistirdiginiz arabayi fark edersiniz ffiyatinin yaninda -865 mil diye birseyler yazar aldirmayyin satin alin satin aldiginizda ordaki 865 milyon sizin hesabiniza gececek ondan sonra ister oadiginiz klübe para bagaslarssiniz isterseniz klübü satin alirsiniz
2.level hilesi
EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\fmdata icinde Parameter File - Manager Promotion.txt dosyasini bulacakssiniz o dosyayi acin ve icindeki alt alta numaralandirilmis rakamlar grecesiniz 1. den baslayin 20. ye kadar mesela söle
1,0
2,1
3,2
4,5
5,10
6,2
7,40
8,80
9,12
10,16
11,20
12,25
13,30
14,40
15,50
16,70
17,100
18,125
19,150
20,200
ondan sonra kaydedin oynamaya baslayin ilk ssezon bitmeden lvl 20 olursunuz
Yorgunluklar icin sunu yapabilirsin
\EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\fmdata icindeki Parameter File - Game Start.txt dosyasini ac satirlar su sekilde olacaktir ( ben almanca Fifa manager kullaniyorum diler farkli olabilir ama satirlar aynidir)
// Empfohlene Anzahl Länder im Spiel für diesen Rechner
// Recommended maximum number of countries in the game for this configuration
10,16
// Fortschritt Fähigkeit Spieler am Spielbeginn (Random)
// Skill progress of the players at game start (Random)
10,31
// Fitness Spieler am Spielbeginn (Random) <---- random yazisini sil 99 yaz
// Fitness of the players at game start (Random) <---- burayada 60,13
// Marktwerttabelle <0.5 - <20
// Market value table <0.5 - <20 *!*
degisiklikleri yap kayydet oyuna basladiginda oyuncularin fitnesleri 99 olacak yorgunluk gibi bir sorunla karsilasacagini sanmiyorum
ayrica sunuda yapabilirsin ayni yerde Parameter File - Training Camp.txt dosyasi var su satiri bul
// Trainingslagerdaten
// Data sheet training camps Fit, Atm, Fo, Tac, Reg
bu satirin altinda rakamlar var mesela sööle
3,2,2,2,5,0,0,3040,0,45 // 01 Marbella (ESP)
bunlari degistiriyorsun
10,10,10,10,10,0,0,3040,0,45 // 01 Marbella (ESP)
kaydediyorsun ve oyyuncularini buraya kampa gönderiyorsun sezon basinda kendilerini gelistiriyorlar
Sakatlıkları Kaldırmak için
EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\fmdata dizininde Parameter File - Injuries.txt dosyasini ac su satirlar karsina cikacak
INJURY LIST
// If you need to add/remove injuries, or change their type, you must also change
// an enum in GameParams.h to match the list below. Also note that the names listed
// below ARE NOT the names that get displayed in game - the in-game displayed names
// come from the loc database. To see the in-game name for injury 13, the text ID
// would be IDCSTR_INJURIES_13.
//
// The data fields are:
// ID - Name
// Goalie Injury 0-no 1-yes
// Injury Valid for game only 0-no 1-yes
// Injury time in days
// Injury probability
// Knee injury 0-no 1-yes
// Ankle injury 0-no 1-yes
// Muscle injury 0-no 1-yes
// Injury Time Variance (percent of injury time)
// ie. actual injury time = Injury Time +- this * Injury time
// Physical Fitness Reduction (percent of current physical fitness) due to this injury
// Minimum Physical Fitness needed to restart Gym Work after this injury
simdi su satirlardaki degisiklikleri söle yap kaydet
/ Goalie Injury 1-no 0-yes
// Injury Valid for game only 1-no 0-yes
// Injury time in days
// Injury probability
// Knee injury 1-no 0-yes
// Ankle injury 1-no 0-yes
// Muscle injury 1-no 0-yes
bu kadar sakkatliklar tamamen ortadan kalkiyor
ilk önce EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\user\objects bölümünde car.txt dosyasini acin oradan herhangi bir arabanin fiyatini 120.000.000.000 olarak degisstirin dosyayi kayydedin oyunu acin ve kariyer bölümüne gidin fiyatini degistirdiginiz arabayi fark edersiniz ffiyatinin yaninda -865 mil diye birseyler yazar aldirmayyin satin alin satin aldiginizda ordaki 865 milyon sizin hesabiniza gececek ondan sonra ister oadiginiz klübe para bagaslarssiniz isterseniz klübü satin alirsiniz
2.level hilesi
EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\fmdata icinde Parameter File - Manager Promotion.txt dosyasini bulacakssiniz o dosyayi acin ve icindeki alt alta numaralandirilmis rakamlar grecesiniz 1. den baslayin 20. ye kadar mesela söle
1,0
2,1
3,2
4,5
5,10
6,2
7,40
8,80
9,12
10,16
11,20
12,25
13,30
14,40
15,50
16,70
17,100
18,125
19,150
20,200
ondan sonra kaydedin oynamaya baslayin ilk ssezon bitmeden lvl 20 olursunuz
Yorgunluklar icin sunu yapabilirsin
\EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\fmdata icindeki Parameter File - Game Start.txt dosyasini ac satirlar su sekilde olacaktir ( ben almanca Fifa manager kullaniyorum diler farkli olabilir ama satirlar aynidir)
// Empfohlene Anzahl Länder im Spiel für diesen Rechner
// Recommended maximum number of countries in the game for this configuration
10,16
// Fortschritt Fähigkeit Spieler am Spielbeginn (Random)
// Skill progress of the players at game start (Random)
10,31
// Fitness Spieler am Spielbeginn (Random) <---- random yazisini sil 99 yaz
// Fitness of the players at game start (Random) <---- burayada 60,13
// Marktwerttabelle <0.5 - <20
// Market value table <0.5 - <20 *!*
degisiklikleri yap kayydet oyuna basladiginda oyuncularin fitnesleri 99 olacak yorgunluk gibi bir sorunla karsilasacagini sanmiyorum
ayrica sunuda yapabilirsin ayni yerde Parameter File - Training Camp.txt dosyasi var su satiri bul
// Trainingslagerdaten
// Data sheet training camps Fit, Atm, Fo, Tac, Reg
bu satirin altinda rakamlar var mesela sööle
3,2,2,2,5,0,0,3040,0,45 // 01 Marbella (ESP)
bunlari degistiriyorsun
10,10,10,10,10,0,0,3040,0,45 // 01 Marbella (ESP)
kaydediyorsun ve oyyuncularini buraya kampa gönderiyorsun sezon basinda kendilerini gelistiriyorlar
Sakatlıkları Kaldırmak için
EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\fmdata dizininde Parameter File - Injuries.txt dosyasini ac su satirlar karsina cikacak
INJURY LIST
// If you need to add/remove injuries, or change their type, you must also change
// an enum in GameParams.h to match the list below. Also note that the names listed
// below ARE NOT the names that get displayed in game - the in-game displayed names
// come from the loc database. To see the in-game name for injury 13, the text ID
// would be IDCSTR_INJURIES_13.
//
// The data fields are:
// ID - Name
// Goalie Injury 0-no 1-yes
// Injury Valid for game only 0-no 1-yes
// Injury time in days
// Injury probability
// Knee injury 0-no 1-yes
// Ankle injury 0-no 1-yes
// Muscle injury 0-no 1-yes
// Injury Time Variance (percent of injury time)
// ie. actual injury time = Injury Time +- this * Injury time
// Physical Fitness Reduction (percent of current physical fitness) due to this injury
// Minimum Physical Fitness needed to restart Gym Work after this injury
simdi su satirlardaki degisiklikleri söle yap kaydet
/ Goalie Injury 1-no 0-yes
// Injury Valid for game only 1-no 0-yes
// Injury time in days
// Injury probability
// Knee injury 1-no 0-yes
// Ankle injury 1-no 0-yes
// Muscle injury 1-no 0-yes
bu kadar sakkatliklar tamamen ortadan kalkiyor
sezo- Profesyonel
-
Mesaj Sayısı : 1980
Nerden : KOCAELİ
İş/Hobiler : ithalat -ihracat (sporcu )
Lakap : sezo
Ruh Hali :
Rep : 1199
Kayıt tarihi : 23/02/08
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz